Alla inlägg den 9 juni 2011

Av Rebecca Alvarsson - 9 juni 2011 00:12

idag var sista dagen. flyttar imorgon åh. började typ gråta inne på Liseerg. det var inte okej. kommer sakna alla så sjukt mycket. och kommer sakna staden jätte mycket. dagen på liseberg var underbar, åkte inget alls men hade jätte roligt ändå.


vann lite center och skulle plocka ett gosedjur men fick upp två! :D och det fick jonathan också, precis innan mig. ihih. det var en underbar dag. fick också en påse ahlgrens av martin, han vann så sjukt mycket godis. haha, två stjärnvinster och en ahlgrens o säger nått mer.. haha.


har klippt mig idag också. kände mig som en av bröderna hanson då. men nu har jag börjat vänja mig, + att martin och annso sa att det var fint. :)


Sen på vägen hem så träffade jag en jätte trevlig tjej. :) jag gillar inte att gå själv från spåris i mörkret o det gr tudligen inte hon heller. så gick med henne. tror hon hette Sada eller Sade. :) jätte snäll känns det som att hon är. har ju bara pratat i typ 2 minuter men ändå. klicka med en gång! kände verkligen av mina fördomar också när hon börja prata med mig. skämdes faktiskt lite. vet inte vad dom fördomarna kommer ifrån heller. men skulle gissa på mitt umgänge och skolan. men hon var iallafall jätte trevlig. :)


Nu måste jag försöka sova, ville bar askriva detta innan jag glömmer det. det har vart en jätte jätte bra dag. bilder kommer imorgon. (började förresten skaka av rädsla på liseberg idag.. berättar mer om det imorgon.) puss puss och ha det bra. :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards