Direktlänk till inlägg 5 juni 2011

Failat

Av Rebecca Alvarsson - 5 juni 2011 17:17

Och så har jag failat med dieten redan. efter en halv dag. men ett bakslag kan hända. att det var på första dagen suger ju ganska mycket. men men. vad ska man göra. vi kör nya tag helt enkelt. skall käka lite jordgubbar senare. och det är allt jag hade tänkt äta från nu och resten av dagen. :) och imorgon kör vi på pulver igen. det blir bra. :) måste bara ge mig fan på det. och det har jag gjort nu. därför jag väljer att käka lite jordgubbar istället för chips. NU ÄR DET ÖVER MED FETA MIG! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca Alvarsson - 16 januari 2012 19:13


Var ju planerat att jag skulle till gymmet imorse, med efter att ha kollat på golden globe galan så bestämde jag mig för att sova istället. bra där. sen kom min vän hit och hämtade upp mig så käkade vi lunch och tog en fika tillsammans med min bror. ...

Av Rebecca Alvarsson - 15 januari 2012 16:38

Det är sjukt tröttsamt att flytta från min pojkvän och hem till min mamma och 1000 syskon. speciellt när vi så sent som igår satt ner och pratade om typ hur vi borde respektera varandra mer och ta hänsyn. Så säger mamma att hon ska komma hem klockan ...

Av Rebecca Alvarsson - 15 januari 2012 02:41

Ska sova strax, skulle gjort det för typ timmar sen, men jag fastnade i en serie, typ kourtney and kim take new york. och för er som inte vet det så älskar jag deras serier. det är de absolut bästa realityserierna som finns och jag kan kolla på dom h...

Av Rebecca Alvarsson - 14 januari 2012 23:54


Jo, det har hänt rätt mycket i den här familjen under dagen. Hata försökt prata med min mamma om vissa saker, men det gick väl lite sådär. tror iallafall att jag kommer att kunna vara här ett tag till. ska ju ändå till England på onsdag. så det blir ...

Av Rebecca Alvarsson - 12 januari 2012 09:42

Har inte bloggat sn vadå? Juni? haha. kändes at det var dags att kasta upp lite inlägg kanske. Tänkte börja blogga lite igen, så får vi väl se hur länge det varar den här gången. ;) Nu har jag iallafall precis vaknat och ligger i Emils säng och tar...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards