Alla inlägg den 4 juni 2011

Av Rebecca Alvarsson - 4 juni 2011 20:03

tänkte bara skriva ner vad jag har ätit idag, för det känns som att jag inte gjort annat, men det kan vara eftersom att jag småäter hela tiden. min iallafall, här kommer det.


1 risifrutti

6 jordgubbar m mjölk

2 päron splitt (55kcal)

Riskakor 0,5 paket

spaghetti carbonara
Vitlöksbröd

vindruvor (snart..)

så, när jag kollar på det nu så ser det inte så mycket ut, visst kunde hoppat glassen osv. men ahja. mätte mig nyss och såg på papper att jag gått upp jätte mycket i vikt bara senaste månaden. det är bara för att jag ätit så mycket chips. men nu är ju det över. har inte ätit chips på ett par dagar nu och har ju slutat med godis också.


iallafall detta har jag ätit idag och jag kommer förmodligen att äta lite vindruvor om en stund, men annars är det inget mer. och imorgon kör jag på pulverdiet + äter nog upp resten av druvorna. åh, jag mår illa. har typ fått EHEC eller något. nått jätte illa typ 3 dagar nu. men det kanske går över när jag äter pulver bara..


iallafall, nu ska jag gå och hämta lite vindruvor och sen ska jag kolla lite på tv och så. :) kanske skriva ett mail till min pojkvän också. vi får väl se. ha det så bra iallafall. puss puss.



Av Rebecca Alvarsson - 4 juni 2011 16:24

ligger i sängen och degar och mår illa. har kommit på att jag mår dåligt av riskakor. tråkigt, för det är ju supergott. men men. jag ska strax gå upp och fixa lite innan jag drar iväg med pappa för att äta.


ikväll var det planerat att jag skulle dra iväg på en hemmafest i nödinge, men jag orkar inte, har ingen lust typ. så ska kolla på Are we there yet och äta vindruvor. mums. haha. det är en underbar film. <3 haha. kanske borde dra hit Samia och kolla med henne? :) vi får se.


nu ska jag fixa lite, puss med er.

Av Rebecca Alvarsson - 4 juni 2011 10:34

 

igår kväll/natt var inte den bästa jag vart med om, började med att jag bråkade med min pojkvän som har bestämt sig för att jag är lika stängd som en bok och inte pratar om privata saker med honom. jag tycker att jag gör det, men iallafall. så vi örjade bråka om detta.. hans mamma erbjöd sig att betala en garderob till oss om vi bestämde oss för att köpa en garderob istället för en byrå.. det var det vi bråkade om.. jävligt nödvändig grej att bråka om? iallafall, det är över nu, allt är fridens.


men samtidigt som detta så fick jag värsta emo grejen och åh, så var min man lite för ärlig med vad han tycker om mitt utseende. det är aldrig kul. men jag är så trött på att må dåligt nu så har bestämt mig för att inte äta en massa jävla skit hela tiden. ska skriva ner vad jag äter så jag kan se om jag äter asmycket eller om det bara känns som det. jag tror det är en bra grej. så har jag bestämt mig för att börja med min naturdiet imorgon istället för på fredag. så jag kommer igång och inte bara skjuter upp det hela tiden.


så nu blir det inget mer godis/chips/läsk för min del. dricker nästan aldrig läsk iallafall så kommer inte precis sakna det. haha. men min pappa köpte glass till mig igår. tror det är 8st i ett paket.. så måste faktiskt äta några av dom.. jag bad ju honom köpa dom.. men förutom glassen så blir det inget mer sånt. för nu är det fan nog. man blir inte slimmad och fit om man äter massa skit och bara degar hela dagarna!


 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards