Direktlänk till inlägg 5 juni 2011

Hellu.

Av Rebecca Alvarsson - 5 juni 2011 20:33

Eftersom att jag har failat ganska rejält idag så har jag spenderat eftermiddagen/ kvällen med att kolla på musikvideos och lyssnat på go musik. det får mig alltid att må bättre. det är en sån grym inspiration för mig. så tänkte berätta vad jag har tänkt mig och så vidare..


Detta är den perfekta kroppen (enligt mig).. Ciara alltså, för er som inte vet vem det är på bilderna. :) hon har sån fin kropp. tränad och så..

   

Som sagt enligt mig så har hon den perfekta kroppen, den är tränad som få, men den är hälsosam och inte för smal. det är mest muskler, och inte så farligt mycket så dom syns och hon ser inte ut som en muskelknutte heller. :) Perfa.


Har också googlat lite och fått fram hennes längd och vikt, kan såklart inte vara 100 på att det stämmer, men det känns rimligt. och hennes längd är alltså 172,5cm precis som min längd. och hon skulle alltså väga normalt någonstans mellan 58 och 63 kg. och mitt mål är 59, men får inte väga mindre än 63 för min pojkvän. och då känns det ju ganska bra att hon har samma längd och vikt som jag vill ha, eftersom att jag vill ha den kroppen. :) kan ju såklart inte få exakt eftersom att vi är inte bygda på samma sätt.


här är en till bild..

  som inte är på ciara, vet inte vem som är på bilden, men den är från google iallafall. och ursäka för att den är lite "porrig" men ville ha en bild som visar magen bra. haha. och tänkte bara säga att jg vill också ha lite magrutor, men INTE mer synliga en dessa. det är nog magmuslker tycker jag. det är läskigt med tjejer som har för mycket muskler.. right? haha.


ah men det var bara det jag ville ha sagt. nu har jag iallafall ett mål, och det är inte överdrivet heller. även om det är en bit kvar. vet inte exakt vad jag väger nu, men skulle tippa på 80 typ. men jag går enkelt ner i vikt, så det tar inte så jävla lång tid.. skulle ge det ett halvår eller något sånt. 20kg på ett halvår.. eftersom att jag vill att det ska hålla sig borta sen också, så måste köra den hälsosamma vägen. haha. men kör pulver nu i 2 veckor som en kickoff. :)


önska mig lycka till.


btw, så tror jag att jag måste till älkaren, för mitt hjärna dunkar jätte konstigt. alltså ibland så känner jag verkligen hur hårt det dunkar, och ibland är det som vanligt.. det skrämmer mig lite.. :S men vi får se, kommer nog inte gå till läkaren, men skulle nog vilja, tror jag.. har lite fobi för det.. hmm.. ska fundera på det.. vill ju inte att det ska bli värre eller att det ska vara allvarligt liksom..


ahja, nu ska jag tagga för bb finalen. hoppas inte simon vinner. :( ahja, puss puss ha det så bra nu.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca Alvarsson - 16 januari 2012 19:13


Var ju planerat att jag skulle till gymmet imorse, med efter att ha kollat på golden globe galan så bestämde jag mig för att sova istället. bra där. sen kom min vän hit och hämtade upp mig så käkade vi lunch och tog en fika tillsammans med min bror. ...

Av Rebecca Alvarsson - 15 januari 2012 16:38

Det är sjukt tröttsamt att flytta från min pojkvän och hem till min mamma och 1000 syskon. speciellt när vi så sent som igår satt ner och pratade om typ hur vi borde respektera varandra mer och ta hänsyn. Så säger mamma att hon ska komma hem klockan ...

Av Rebecca Alvarsson - 15 januari 2012 02:41

Ska sova strax, skulle gjort det för typ timmar sen, men jag fastnade i en serie, typ kourtney and kim take new york. och för er som inte vet det så älskar jag deras serier. det är de absolut bästa realityserierna som finns och jag kan kolla på dom h...

Av Rebecca Alvarsson - 14 januari 2012 23:54


Jo, det har hänt rätt mycket i den här familjen under dagen. Hata försökt prata med min mamma om vissa saker, men det gick väl lite sådär. tror iallafall att jag kommer att kunna vara här ett tag till. ska ju ändå till England på onsdag. så det blir ...

Av Rebecca Alvarsson - 12 januari 2012 09:42

Har inte bloggat sn vadå? Juni? haha. kändes at det var dags att kasta upp lite inlägg kanske. Tänkte börja blogga lite igen, så får vi väl se hur länge det varar den här gången. ;) Nu har jag iallafall precis vaknat och ligger i Emils säng och tar...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards