Alla inlägg under maj 2011

Av Rebecca Alvarsson - 30 maj 2011 18:24

så, hade tänkt  vara helt ärlig här i bloggen eftersom att den är ganska privat och inte så många som vet att den finns och så vidare. vill kunna skriva av mig här och så vidare.

min mamma ringde precis mig, blev lite irriterar först eftersom att jag är lite sur på min mamma eftersom att hon inte kom hit på min student.. satt här helt själv.. jag vet.. snällt.. jätte tråkigt var det. men iallafall så säger hon såhär "jag har något att berätta, det är inte så kul, men det är så det är nu.." och mja, min syster har dragit. hon är 15år och har dragit hemifrån alltså. och jag undrar vad hon tänker med?

Hon har kontakt med min mamma och hon försöker så klart få hem min syster igen, men det är inte så lätt som man kan tro. min syster har också någon.. bokstavskombination som ingen vet säkert vad det är. så hon.. ehmn.. fattar inte riktigt.. men hon är ju helt normal o så när mn träffar henne. men iallafall.. :( det är inte så kul iallafall och vet inte hur jag ska få hem henne.

men jag flyttar dit nästa vecka, då lovade hon att hon skulle komma och träffa mig iallafall. så kommer hon inte hem imorgon så ringer min mamma till soc också och då kommer hon förhoppningsvis hem.. efter en jävla vecka. :( ibland så vet jag inte vad jag ska göra?


varför är min familj så fuckad typ. inget är rätt med min familj? åh, vill inte skriva ut allting här. men verkligen? kan något bara få vara normalt och lugnt? bara för en vecka? måste folk försvinna? få utbrott? slåss? röka på? bli med barn? kan det bara vara lite lugn och ro ibland? orkar inte med detta.

delvis därför jag bor med min pappa och inte min mamma nu.


känner verkligen en äcklig känsla av det här, för enligt mig är detta oacceptabelt. och jag känner mig .. för bra för det där.. det är hemskt jag vet, men jag skäms över min syster, jag är för bra för att min syster ska göra så? vad har hänt med mig? det är ju så fel att tänka så? och jag vet ju om det.. så åååh. vad gör man?


det var allt för nu.

ha det bra.

Av Rebecca Alvarsson - 30 maj 2011 16:38

Nu sådär strax efter studenten så känner jag mig väldigt stressad, det är konstigt? right? det borde vara nu jag slappnar av och tar det lugnt? eller? men jag kan inte bara vara hemma efter att ha stressat runt som en galning? nu har jag inget att göra på 2 veckor.. sen sätter jag igång med allt hoppas jag. skola, flytta hit och dit.. åh, känns som att jag håller på att bli galen. :(


Jag är hon på bilden som är utan mössa

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards