Direktlänk till inlägg 15 januari 2012

Tröttsamt

Av Rebecca Alvarsson - 15 januari 2012 16:38

Det är sjukt tröttsamt att flytta från min pojkvän och hem till min mamma och 1000 syskon. speciellt när vi så sent som igår satt ner och pratade om typ hur vi borde respektera varandra mer och ta hänsyn. Så säger mamma att hon ska komma hem klockan 3, för vi skulle städa bort julen, så ringer jag klockan 4 och frågar vart hon är eftersom att iv bara har ätit frukost.. så säger hon att hon är hemma om 1,5timma. hon kommer alltså att vara hemma runt 18.30 för hon ska handla och grejer. sen ska hon hämta upp mina bröder, sen ska vi äta. finns inte en chans att hon kommer städa. och vi har städat bort allting, det är inte det som är problemet. problemet är att hon är så jävla respektlös och förväntar sig att eftersom att jag är här så ska JAG fixa allting. jag ska laga mat till oss, när vi har INGET hemma. det ska jga lösa. jag ska städa eftersom att hon "har så mycket att göra". SKITSNACK. det är så jävla äckligt beteende. det är sånt som gör så att jag vantrivs så fruktansvärt här. jag är inte morsan eller farsan i familjen. jag bor inte ens här. jag kommer hit och hälsar på. och jag får städa, laga mat och ta hand om allting. det är som jag jobbar här. orkar inte med det här mer. bor hellre i kaninhuset. varför har dom ingen värme där inne.... det hade vart perfekt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca Alvarsson - 16 januari 2012 19:13


Var ju planerat att jag skulle till gymmet imorse, med efter att ha kollat på golden globe galan så bestämde jag mig för att sova istället. bra där. sen kom min vän hit och hämtade upp mig så käkade vi lunch och tog en fika tillsammans med min bror. ...

Av Rebecca Alvarsson - 15 januari 2012 02:41

Ska sova strax, skulle gjort det för typ timmar sen, men jag fastnade i en serie, typ kourtney and kim take new york. och för er som inte vet det så älskar jag deras serier. det är de absolut bästa realityserierna som finns och jag kan kolla på dom h...

Av Rebecca Alvarsson - 14 januari 2012 23:54


Jo, det har hänt rätt mycket i den här familjen under dagen. Hata försökt prata med min mamma om vissa saker, men det gick väl lite sådär. tror iallafall att jag kommer att kunna vara här ett tag till. ska ju ändå till England på onsdag. så det blir ...

Av Rebecca Alvarsson - 12 januari 2012 09:42

Har inte bloggat sn vadå? Juni? haha. kändes at det var dags att kasta upp lite inlägg kanske. Tänkte börja blogga lite igen, så får vi väl se hur länge det varar den här gången. ;) Nu har jag iallafall precis vaknat och ligger i Emils säng och tar...

Av Rebecca Alvarsson - 9 juni 2011 00:12

idag var sista dagen. flyttar imorgon åh. började typ gråta inne på Liseerg. det var inte okej. kommer sakna alla så sjukt mycket. och kommer sakna staden jätte mycket. dagen på liseberg var underbar, åkte inget alls men hade jätte roligt ändå.   ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards