Alla inlägg den 14 januari 2012

Av Rebecca Alvarsson - 14 januari 2012 23:54

Jo, det har hänt rätt mycket i den här familjen under dagen. Hata försökt prata med min mamma om vissa saker, men det gick väl lite sådär. tror iallafall att jag kommer att kunna vara här ett tag till. ska ju ändå till England på onsdag. så det blir nog inte så stora problem det här inte.


Förresten är jag lite nervös inför england nu. för det första gillar jag inte att flyga, jag vet, i do it all the time. flyger ungefär 2gånger i månaden, det är lite att leka med ödet enligt mig. men jag gillar inte att flyga iallafall, speciellt inte om jag ska landa i Göteborg. för det blåser som bara den där. är alltid asrädd. men iallafall..

Den andra naledningen till att jag är lite nervös är för att jag ska evenetuellt träffa min vän där, han heter Carl och vi har snackat i perioder i 3 år nu. men vi har aldrig träffats på riktigt. Och det som gör mig mest nervös är att jag inte vet vad vi ska göra. liksom, jag vill inte göra något som jag inte skulle vilja att Nick gjorde själv med nån tjej jag aldrig träffat.. liksom, ringde han mig o sa att han skulle äta middag med nån.. man skulle ju inte bli så glad? men samtidigt, man måste ju få ha vänner? eller? hm, jag känner mig lite kluven faktiskt. vi får se hur det blir.


Iallafall, i helgen so far, har jag lekt med Amanda min älskade syster som jag inte träffar så ofta, och idag käkade jag middag med 3 av mina syskon, vi hade filmkväll o sånt. jätte mysigt faktiskt. det borde vi göra oftare. :)


Nu ska jag kolla på lite serier och sen sofa en skvätt. bloggar mer imorgon. puss puss


  

Jag och Amanda, hennes mamma kom hit och kollade på ett par skor, så passade hon på att ta denna läckra bild.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards