Alla inlägg den 6 juni 2011

Av Rebecca Alvarsson - 6 juni 2011 16:58

Jag är så sjukt trött just nu. ska lägga mig och vila när jag skrivit detta. inte så konstigt att jag är trött när jag fått i mig ungefär 250kcal idag. istället för 1500 som jag ska få i min om jag bara är hemma och gör inget hela dagen. käkade en macka med skinka nyss. vill inte bara äta pulver. för jag ÄLSKAR att tugga. det bästa som finna är att tugga. haha. :) men håller mig till nyttigheter! det var en grov smörgås med rökt skinka. och vatten till det. och senare ska jag äta fruktsallad. min pappa har köpt n massa olika frukter till mig. :) ville ha vattenmelon med det fanns inte :( så fick honungsmelon och jordgubbar. :) så köpte han apelsin o äpplen osv.. vet inte ens vad det finns exakt. men det blir gott iallafall. tar ett kort på det senare. haha. nu ska jag vila lite. puss puss

 

Av Rebecca Alvarsson - 6 juni 2011 11:45

Grattis till Sverige på nationaldgen. Jag tycker faktiskt egentligen att det är en viktig dag och något speciellt. Och jag tycker att den borde firas. Men ingen i min familj gör det, men jag tror jag kommer göra det när jag har en egen familj. inget stort som i usa eller något, bara nån extra fin middag med lite flaggor och så. :) mysigt liksom.


Och idag ska jag packa, tvätta och städa. det är väl ungefär det jag ska göra. har lite kvar att göra innan flytten. och imorgon ska jag till Slottis med en vän, och på onsdag ska jag till Liseberg mer ett par kompisar. så har inte precis någon mer tid.. så allting måste bli klart idag om jag inte vill stressa på torsdag morgon. och det vill jag inte! :)


Tycker också att Peter borde vunnit BB igår, men det var solklart att simon skulle vinna. alla tycks älska honom. jag tycker att han förtjänade att vinna men jag ville ändå att Peter skulle vinna. en sån go göteborgare liksom. haha. :) ahja. det var det. hörs senare. puss puss.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards